Jak możemy Ci pomóc? Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania poniżej.
Ze względu na specyfikę Webflow, aktualizacja raz postawionego szablonu nie jest łatwa i musi być wykonywana manualnie. Dlatego szablon przygotowaliśmy w taki sposób, aby był kompletny w danej wersji. Jeśli wykryjemy jakieś mniejsze błędy, prześlemy instrukcje ich naprawienia, jednak nowe funkcje będziemy publikować w kolejnych wersjach. Osoby z wykupionym dostępnem do wersji wcześniejszej, otrzymają zniżkę na zakup kolejnych wersji i jeśli będą to duże zmiany, za jakiś czas będą mogły zdecydować się na postawienie strony na nowym szablonie.
Szablon przygotowujemy tak, aby nie była konieczna jego aktualizacja do nowych wersji. Jeśli jednak będziesz chciał/a to zrobić, same dane można dość łatwo przenieść, ponieważ wszystkie informacje o lekcjach, kursach, wpisy na blogu etc. znajdują się w CMS Webflow. Można wyeksportować je do plików CSV i zaimportować do nowej, świeżej kopii szablonu postawionej na nowszej wersji LMS. Jednak poprawki w samych plikach Webflow, w tym stylistyczne czy dodatkowe podstrony, będzie trzeba przenieść manualnie.
Licencja na LMS jest na jedną domenę produkcyjną (nie dotyczy domen testowych Webflow, na nich możesz testować różne wersje LMS). Jeśli jednak chcesz postawić pod swoją osobną domeną drugą instancję szablonu LMS, konieczny jest zakup kolejnej licencji. Każda z przesłanych wersji LMS zawiera zaszyty, unikalny kod licencyjny, który możemy zweryfikować w każdej chwili.
Nie. Będziesz potrzebować własnego hostingu a w LMS jedynie przekazujesz linki do wideo, które możesz wysłać na przykład na Vimeo, YouTube czy Wistię. Staramy się tworzyć narzędzia, które są wyspecjalizowane w jednej konkretnej rzeczy. Nie chcemy poświęcać czasu na tworzenie czegoś, co już jest i świetnie działa - dobry hosting video jest zdecydowanie wart swojej ceny i pozwoli Ci spać spokojnie.
Samo konto - nie. Do testowania LMS, przestylowania szablonu a także przetestowania LMS nie musisz ponosić żadnych opłat Webflow. Dopiero gdy będziesz chciał/a wypełnić CMS dużą ilością treści (ponad 50 elementów cms), przetestować formularze i uruchomić produkcyjnie stronę - będziesz potrzebować planu CMS Webflow, którego koszt to 16 USD miesięcznie (płatność roczna).
Zakładamy, że do korzystania z LMS na podstawowe potrzeby poniesiesz jedynie koszty:
Jak najbardziej - jest to polecana metoda pracy z LMS. Po otrzymaniu od nas szablonu na swoje konto Webflow, zduplikuj go i pozostaw sobie kopię, której będzie można użyć jeśli dokonasz zmiany w wersji skopiowanej, które będziesz chciał/a cofnąć do stanu pierwotnego.
To zależy, jak mocno chcesz dostosować go do własnych potrzeb. Postawienie własnego kursu na naszym szablonie jest bardzo proste i poradzi sobie z nim każdy, korzystając z naszej Akademii. Wdrożenie LMS na własnej domenie zajmie nawet osobie początkującej nie więcej niż 1-2 godziny. Jeśli chcesz przestylować LMS, z prostymi poprawkami jak zmiana fonta, kolorów, logo bez problemu wykona każda początkująca osoba w krótkim czasie. Również proste automatyzacje są w zasięgu każdego, nawet osoby która wcześniej nie miała styczności z narzędziami do automatyzacji - np. tworzenie prostego CRM w Airtable, czy zapisywanie użytkowników do newslettera w ramach dowolnego narzędzia. To, do czego potrzeba więcej umiejętności, to m.in:
Oczywiście. W każdej chwili możesz wysłać zapytanie o wycenę funkcji, które chcesz wprowadzić. Na ogół ich wdrożenie nie zajmuje nam dłużej niż tydzień. Możesz też skorzystać ze szczegółowej listy usług wdrożeniowych, aby zamówić je przy zakupie LMS. W każdej chwili możesz też umówić się z nami na odpłatne konsultacje.
Po wykupieniu usług wdrożeniowych otrzymasz od nas ankietę / kilka ankiet, w których poprosimy o wskazanie szczegółów potrzebnych do zrealizowania wdrożenia. Proces jest w dużej części zautomatyzowany, a usługi na tyle precyzyjnie dookreślone, że nie ma w ich ramach pola do modyfikacji i odbijania uzgodnień. Po wypełnieniu ankiety ewentualnie zadajemy mailowo pytania doprecyzowujące, a potem określamy termin wykonania i bierzemy się do pracy. Nietypowe zlecenia wyceniamy osobno, jako własna automatyzacja i w tym przypadku omówimy z Tobą dokładniej zakres funkcji, które planujesz, harmonogram wdrożenia a także jego wycenę.
Nie, nie wykonujemy projektów graficznych. Abyśmy wdrożyli projekt, należy nam go dostarczyć a wykonanie projektu trzeba zlecić w ramach naszego UI Kitu, który przygotowaliśmy dla Figmy. Jeśli Twój grafik prześle nam przestylowany, nawet w dużym zakresie, framework, opierając się o jego zasady - będziemy mogli wdrożyć taki design do LMS.
Jeśli oferujesz płatne kursy - tak. Mechanizmy EasyCart służą do zabezpieczenia Twoich treści po zakupie. To właśnie konto EasyCart będzie służyło do autoryzacji dostępu. Jednak korzystanie z konta jest bardzo ułatwione, ponieważ po zakupie automatycznie logujemy użytkownika i przekierowujemy do kursu, jak również przechowujemy pliki w przeglądarce, które sprawiają, że logowanie nie jest konieczne na wcześniej używanym urządzeniu.
Zgodnie z zasadą, że jedno narzędzie powinno koncentrować się na jednej rzeczy, w ramach EasyCart masz do dyspozycji szereg funkcji sprzedażowych oraz optymalizujących konwersję. O ile LMS jest przygotowany do skutecznego serwowania kursów wideo, EasyCart ma pozwolić Ci skutecznie sprzedawać i zarabiać jak najwięcej, dzięki wysokim konwersjom. EasyCart ma szereg kluczowych funkcji - login wall, który zabezpiecza Twoje kursy, wsparcie subskrypcji, narzędzia wspierające konwersje jak kupony, promocje, promocje czasowe, wystawianie faktur przez integracje lub z pomocą EasyBilling, który pomoże też w obsłudze sprzedażowej Twoich klientów, oraz maile transakcyjne, wysyłane przez EasyCart automatycznie.
EasyCart pobiera prowizję za korzystanie z koszyka, która obecnie jest na poziomie 2% od przeprocesowanych transakcji.
Tak, jeśli masz płatne kursy, korzystanie z EasyCart jest możliwe przez Stripe. Należy więc wcześniej założyć konto Stripe a następnie połączyć się z EasyCart tworząc pierwszy koszyk. Stripe pobiera dodatkowe prowizje, średnio na poziomie około 1.6%, jednak w EasyCart zaproponujemy Ci zwolnienie z przeprocesowanych pierwszych 25.000 zł po rejestracji.
Nie. To narzędzia, które staramy się tworzyć tak, aby wszystkie działały łatwo w ekosystemie Easy, na jednym koncie, jednak nie ma konieczności z nich korzystać. Są to narzędzia, które pozwolą Ci bardzo szybko wygenerować regulaminy, politykę prywatności, powiadomienia cookie i zgodność z RODO, czy ściany komentarzy, które zwiększają konwersję. Korzystnie z nich nie jest jednak konieczne do używania LMS.
Na ten moment - nie. Koszyk nie jest jeszcze dostosowany do sprzedaży za granicę i obsługuje tylko polski interfejs a także walutę PLN. W przyszłości sprzedaż za granicę będzie możliwa.
Co prawda nie ma funkcji, która robi to jednym kliknięciem, jednak jest bardzo proste. Do CMS można importować pliki CSV, więc można wyeksportować obecny stan CMS, a następnie, np. w Excel powielić rząd z kursem, wyedytować go i zaimportować jako kolejny materiał. Jeśli korzystasz z automatyzacji z Airtable, jest to jeszcze prostsze, bo wszystkimi kursami, lekcjami, modułami zarządzasz z pomocą arkusza kalkulacyjnego, więc ich klonowanie to proste copy/paste.
Nie ma takiej możliwości. Tak jak wyjaśniliśmy wcześniej, kopiowanie tych samych wpisów zwłaszcza z Airtable jest bardzo proste i rekomendujemy takie rozwiązanie w tej sytuacji.
Nie ma takiej możliwości. Ponieważ powielenie kursu to copy/paste, naszym zdaniem jest to lepsza droga do sprzedaży różnych wariantów kursu, niż komplikowanie wariantami.
Tak. Możesz to zrobić dzięki funkcji planowania publikacji w CMS Webflow i ustalić ich premierę na konkretną datę (podobnie jak wszystkich innych dynamicznych treści np. na blogu czy webinarów). Jeśli korzystasz z automatyzacji Airtable, możesz to także zrobić na poziomie oznaczania, które lekcje mają być kiedy opublikowane, lub stworzyć automatyzację, która będzie publikować je w określonym momencie.
Nie ma takiej możliwości.
System przygotowaliśmy w ten sposób, aby prowadzić na nim kursy kohortowe i jest on gotowy na wspieranie wielu mechanizmów, jak zajęcia na żywo i konsultacje, połączenie ze społecznością np. Circle czy Discord, publikowanie treści w odstępach czasowych oraz przesyłanie prac domowych. Dostosowanie tych funkcji a także samej komunikacji z użytkownikami wymaga stworzenia automatyzacji, które możesz wykonać samodzielnie lub zlecić nam w każdym momencie. Posiadamy szereg wdrożonych już rozwiązań i scenariuszy obsługi np. Circle przez EasyCart, które przyspieszą proces.
Nie ma takiej możliwości.
Nie ma takiej możliwości.
LMS oferuje proste zadania, w formie przesłania linku do rozwiązania (np. na dropbox) lub dłuższej odpowiedzi - np. refleksji. Nie mamy funkcji quizów np. w formie ABCD. Naszym zdaniem mechanizmy quizowe, puzzli i innych interaktywnych form sprawdzania wiedzy nie są aż tak skuteczne, a dużo lepiej działają proste formy opisowe, gdzie sprawdzamy wiedzę krótką rozprawką, lub korzystamy z innych form refleksji studentów, albo konkretne zadania (np. z programowania). Zamiast koncentrować się na tworzeniu wielu różnych typów quizów, wolimy skupić się na tym, co rzeczywiście działa w LMS i na angażowaniu studentów, np. przez społeczność. Nie oznacza to jednak, że nie da się stworzyć w LMS mechanizmu quizów i go rozbudować. W Webflow można zrobić niemal wszystko, przy wsparciu automatyzacji, także osoba biegła w tym narzędziu łatwo rozbuduje LMS o potrzebne funkcje.
Tak. Dane, które wystawiamy na temat użytkowników to:
Dodatkowe informacje, które możesz łatwo uzyskać o użytkownikach z pomocą automatyzacji to:
Na podstawie tych informacji, na przykład korzystając z automatyzacji z Airtable, możesz monitorować i zapisywać postępy uczestników, ale też komunikować się z nimi w odpowiednim momencie, bądź wywoływać inne akcje jak przesłanie certyfikatu.
Tak, ale jest to dodatkowa funkcja, którą wdrażamy w ramach automatyzacji. Na ogół informacje o postępach zapisujemy wówczas w Airtable i tworzymy wspólnie warunki, które decydują o konkretnych komunikatach. To, jak będą wyglądać ogranicza wyłącznie Twoja wyobraźnia, o ile tylko operujemy na danych które wymieniliśmy w poprzedniej odpowiedzi. Przykładowo:
W zasadzie, jeśli poruszamy się w obrębie warunków do których mamy dostęp - nie ma żadnych ograniczeń, można w ciekawy sposób zaprojektować mechanizmy angażowania użytkowników. Kilka przykładów, które mogą otworzyć Twoją głowę na możliwości:
Nie. Nie mamy typowego schematu kont i haseł dla każdej platformy. Jest to ogromne ułatwienie dla użytkowników, którzy jednym kontem, zapamiętanym w przeglądarce, mogą korzystać z setek produktów, które kupują jednym kliknięciem. Jeśli zastanowisz się, do czego są potrzebne konta, na ogół chodzi o blokowanie dostępu do treści, proste śledzenie postępów oraz wysyłanie sprofilowanej komunikacji. Wszystkie te funkcje zapewniamy mechanizmami przekazywania do Ciebie danych z EasyCart.
Wszyscy użytkownicy są Twoi. Dane o użytkownikach wysyłamy do Ciebie z EasyCart, jak również wszystkie transakcje są Twoje na koncie Stripe. Użytkownicy trafiają też na Twoje listy mailowe z pomocą automatyzacji. Transakcje możesz w każdej chwili wyeksportować, a nawet łatwo przenieść się na inną platformę, nie tracąc subskrypcji, bo wszystko obsługuje pod spodem transakcyjnie Stripe, który ma integrację z większością platform.
Jest wiele sposobów, na które możesz angażować studentów do przerabiania kursów. Podstawą jest naszym zdaniem posiadanie integracji z Airtable w postaci CRM, gdzie lądują dane klientów po zakupie, ale też dotyczące ich aktywności w LMS. Na tej podstawie, możesz tworzyć dodatkowe widoki dla osób, które na przykład przerobiły wszystkie lekcje kursu, lub nie logowały się od kilku dni. Na tej podstawie z pomocą automatyzacji wyślesz do nich maile czy inne powiadomienia.
W ramach automatyzacji możesz logować informacje o użytkownikach, są to: wejścia na stronę, obejrzenie lekcji, ukończenie lekcji. Te informacje przychodzą na webhook, który ustawisz na stronie Ustawienia w LMS. Przykład odbierania danych znajdziesz w tej lekcji wideo.
Nie, należy wówczas zrobić duplikat, jednak jeśli korzystasz z integracji z Airtable, jest to kwestia zaznaczenia kolumn, skopiowania i wklejenia oraz oznaczenia pól z kursem.
Nie ma takiej możliwości.
Nie ma takiej możliwości.
Sam LMS nie, aczkolwiek EasyCart wysyła maile transakcyjne. LMS nie ma natomiast funkcji na przykład masowej wysyłki do wszystkich abonentów. Taką funkcjonalność możesz łatwo wykonać z pomocą automatyzacji, lub po prostu zapisywać kupujących na jakąś Twoją listę mailową.
Taka możliwość istnieje z pomocą dodatkowej automatyzacji. Na ogół monitorujemy wówczas postępy studentów zapisując je do Airtable i po ukończeniu kursu i np. oddaniu zadań, automatycznie generujemy i wysyłamy PDF z szablonu. Jest to możliwe do zrobienia też w samym LMS, po oznaczeniu lekcji jako ukończone, ale naszym zdaniem, ponieważ można łatwo przeklikać się przez te lekcje, nie uzsasadnia to jeszcze wystawienia certyfikatu, dlatego w LMS nie ma natywnie takiej funkcji, a możemy dorobić ją automatyzacją na życzenie.